Robbanjon az eleje!

Figyelemfelkeltő sajtóanyagot, promóciós szöveget vagy bejegyzést szeretnél írni? Ne a klasszikus alany+állítmány+tárgy mondatösszeállításban gondolkodj. A kulcs a szöveg első mondatának első szava lesz. Ez fogja felkelteni az olvasó figyelmét. Az első szavak észlelésekor dől el, hogy továbbolvasunk-e.

Példákon mutatom, hogyan ne csináld:

Kulcsszó: „különleges”

Mit akarunk kiemelni? Azt, hogy különleges programokat fogunk bemutatni a válogatásban. Tehát:

Különleges családi programok várják az érdeklődőket a húsvéti hétvégén az ország minden táján. Izgalmas időtöltési lehetőségeket válogattunk össze ajánlatunkban.

Kulcsszó: „húsvét”

Ebben az anyagban nem arra kívánjuk felhívni a figyelmet, hogy van egy témahetünk, hanem arra, hogy a húsvétra fogunk fókuszálni:

A húsvéti készülődés és a nagyhét szokásainak bemutatása lesz a tavaszi témahét központi gondolata.

Kulcsszó: „fának ütközött”

Íme a fenti szöveg figyelemfelkeltő megfogalmazása:

Fának ütközött egy személyautó a 34-es főúton, Tiszafüred közelében.

Bátran játssz a szövegindító mondatoddal, és a kulcsszót tedd előre!

Ingyen kijavítom a nyomdába szánt anyagodat!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük