Arculat
Egy EFOP-projekt nagy- és kisarculatának kidolgozását felügyeltem, valamint két nagymúltú budapesti előadóművészeti intézmény arculatának megújítását vezényeltem le a pályázati kiírástól kezdődően.
Honlap
2010 óta rendszeresen részt veszek honlapok tartalmi szerkesztésében. Egy városi hírportál alapító főszerkesztője voltam. Részt vettem egy női és egy autós online portál megjelenésének megújításában, illetve egy oktatási és egy előadóművészeti intézmény honlapjának újragondolásában. Két EFOP-projekthez tartozó honlap jött létre a vezetésemmel. Ezeken kívül két saját szerkesztésű, privát honlapom van.
Közösségi oldalak
Én hoztam létre, majd kezeltem egy élelmiszer kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó cég Facebook oldalát sok évvel ezelőtt. Nyereményjátékokat valósítottunk meg a segítségével, és rövid idő alatt tízezernél is több kedvelőnk lett. Egy előadóművészeti intézményben 60%, egy oktatási intézményben pedig 23 % növekedést ért el a követők száma az irányításommal – mindkét esetben egy év alatt. Instagram oldalainkon egyik szervezetnél sem értünk el ilyen kiugró eredményt. Youtube csatornák esetében egy előadóművészeti intézénynél értünk el sikereket a pandémia alatti időszakban.
Hírlevél
Két előadóművészeti intézménynél a programokhoz kapcsolódó hírleveleket küldtünk ki, az egyiknél a művészeti ág legfrissebb híreit is kiküldtük. Három hírportálhoz kapcsolódóan hetente küldtünk hírlevelet – itt a hírlevélfeliratkozás különöbző témákra történő regisztrálást jelentett. Egy konferenciákkal foglalkozó cégnél a konferencianaptárhoz igazodó, reklámcélú hírleveleket küldtünk ki meghatározott időterv szerint.
Árkommunikáció
Egy élelmiszer kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó bolthálózat árkommunikációs kampányában a televízió, az óriásplakát és az akciós szórólapok felületei által nyújtott lehetőségekkel éltünk. Kétéves szerződést kötöttünk egy híres emberrel, hogy az arcával reklámozhassuk termékeinket. 15 másodperces tévéreklámjainkat az akciós időszakokban vetítették – évente összesen kilencszer.
Szórólapok
Két előadóművészeti intézménynél a programokkal kapcsolatos szórólapokat készítettünk. Egy EFOP-projektben a tevékenységünket hirdettük, illetve eredménykommunikációs kiadványokat is nyomtattunk. Az élelmiszerkereskedelmi hálózatnál akciókra hívtuk fel a figyelmet szóróanyagainkkal. Az országos terjesztésű szórólapunk évente 14 alkalommal jelent meg, míg a régiós akciós újságok havonta, illetve egyes nagyboltokhoz kapcsolódó szóróanyagok kéthetente. A szórólapok szövegezésében, szerkesztésében részt vettem, gyártásának és terjesztésének felügyeletét én végeztem.
Belső hírlevél
Egy oktatási intézménynél havonta szerkesztettem munkatársaknak szóló hírlevelet. Itt a szervezeti egységek szolgáltatták a híranyagot, amelyből összeállt a kiküldendő üzenet. Egy előadóművészeti intézménynél a művészeti ág képviselőinek készítettem hírleveleket a szakmai hírekből esetenként.
Infografika
Folyamatábrán, infografikán segítettük az országos élelmiszerhálózat minden egyes munkatársának megérteni egy-egy promóciónk vagy hűségakciónk lényegét, folyamatát, az üzleti célokat. Ugyanezt tettük egy előadóművészeti intézménynél is, amikor lehetővé tettük a művészeti ág képviselői számára, hogy részt vegyenek egy országos akciónkban.
Céges újság
Havonta jelentettünk meg egy belsős céges újságot egy nagy létszámú munkahelyemen, amelynek szerkesztésében részt vehettem. Ezt idővel felváltotta az intranet.
Intranet
A belső munkatársaknak szóló kommunikációs eszközt egy nagy létszámmal bíró munkahelyemen alkalmaztuk.
Emailes tájékoztatók
Két előadóművészeti intézménynél, egy EFOP-projektnél és egy oktatási intézménynél is vezetőként én küldtem ki tájékoztató elektronikus leveleket egy-egy fontos változásról, eseményről, szabályozásról, vagy bármilyen fontos, minden kollégát érintő hírről.
Szerkesztés
Tizenhárom évig dolgoztam szerkesztőként egy lapcsoportnál. Hetente öt újságot készítettünk. Bekértem a partnerektől az anyagokat, beírattam a szövegeket a beírókkal, a képszerkesztővel megbeszéltük a fotókat. Elkészítettem az oldaltükröt, wordben feldolgoztam a szövegeket, bekódoltam a képeket és továbbküldtem tördelésre. A betördelt oldalakat QuarkXPress programban újra átnéztem, és a szövegbokszoknak megfelelőre húztam vagy növeltem a tartalmat. Ügyeltem a sorvégi elválasztásokra is. Lapzártáig felügyeltem az oldalakat.
Újságírás
Tinédzserkoromtól újságíró akartam lenni, ezért elég fiatalon elkezdtem cikkeket írni, és hordtam azokat különböző lapokhoz megjelentetésre. A téma bármi lehetett, ami felkeltette az érdeklődésemet. Feltettem 13+1 kérdést, ugyanazokat különböző híres embereknek, vagy házi praktikákat írtam női magazinokba, de a legtöbb cikkem egy-egy hétköznapi ember különös történetét mutatta be. Megfordultam néhány zenei sajtótájékoztatón, és híres előadóművészekkel készíthettem interjút. Később eseményekről írtam tudósításokat.
Városi hírportál
Alapító főszerkesztője voltam egy kisváros hírportáljának. Napi három cikket tettem közzé, ezt két éven keresztül csináltam. Eseménybeharangozókat és tudósításokat írtam, illetve a környékbeli települések híreit is gyakran átvettem. Rengeteg helyi eseményen vettem részt, hogy megírhassam a benyomásaimat. Gazdálkodtam a hirdetési felületekkel, nyereményjátékokat találtam ki és vezényeltem le. A hírportál egy online lapcsoport része volt, és én alkottam meg az irányadó szabályzatot az egész lapcsoportra vonatkozóan.
Televíziós riportműsorok
Egy kis televíziónál szerkesztő-műsorvezetői feladatokat láttam el. Hétindító értekezleten megkaptam a feladatot, kimentünk egy helyszínre a forgatócsoporttal, aztán megszerkesztettem az anyagomat, hogy adásba mehessen.
Kommunikációs Hajó
Hajóra szálltunk sok újságíróval együtt, hogy Gönyűtől Bajáig lehajózva a Dunán, minden városnál megállva interjúkat készítsünk a városvezetőkkel és a helyi kultúra képviselőivel. Mindenki felelős volt egy városért, az ott készülő tartalmakért. Izgalmas mélyvíz volt!